sobota, 1 października 2016

Sposób na puszące i suche włosy

Hej:) Dzisiaj będzie o balsamie do loków Nivea. Dla wielu jest kosmetycznym hitem, ale mi się nie sprawdził zupełnie. Według producenta ma podkreślać sprężystość loków, wzmacniać efekt i zapobiegać puszeniu. Próbowałam i wiele razy dawałam mu szanse, ale bezskutecznie. Zamiast podkreślenia loków, dostałam suche, szorstkie i sklejone końcówki. Nakładałam go już w każdej możliwej kombinacji, ale zawsze efekt był taki sam. Produkt ma dużo pozytywnych opinii, każde włosy są inne, według mnie to strata pieniędzy. Skończy się na tym, że zużyje do golenia, bo innego zastosowania nie widzę.
W skrócie:
*ma konsystencje odżywki do włosów
*zapach kremu, typowy dla produktów Nivea
* balsam przeznaczony do włosów kręconych
*wysusza końcówki i włosy są szorstkie w dotyku
*nie podkreśla loków, włosy są nieprzyjemne w dotyku
*zbierał dużo pozytywnych opinii, ale moim hitem nie zostanie
*kosztuje ok. 14zł
*dostępność: Rossmann

Dajce znać, jakimi sposobami wy podkreślacie skręt swoich loków:)

6 komentarzy:

  1. u mnie też się nie sprawdził, włosy są po nim suche i mam lekki puszek na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię Nivei mazideł do włosów... robią mi tzw. sianko:( obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie posiadam loków, lecz używałam szampony, odżywki do włosów z Nivea z nadzieją ze sprawdzą się... lecz byłam bardzo rozczarowana :(

    OdpowiedzUsuń
  4. już od jakiegos czasu omijam kosmetyki nivea, na początku te do twarzy a z czasem i resztę. szkoda, że sie nie sprawdził u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dobrze, że nie mam problemu z puszącymi się włosami.
    Ja ogólnie kosmetyków do pielęgnacji włosów tej firmy nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że się u ciebie nie sprawdził <3 Obserwuje kochana :)

    OdpowiedzUsuń