poniedziałek, 31 października 2016

Sposób na kremową pomadkę

Dzień dobry! Dzisiaj o niepozornej kredce do ust z Yves Rocher. Jest to matująca baza pod pomadkę. Jak tylko o tym usłyszałam, to od razu pomyślałam o zamienniku Insta-Matte Lipstick Transformer ze Smashbox, który kosztuje ok. 100zł. Żelu ze Smashbox nie mam, więc porównać nie mogę, ale kilka takich opinii się pojawiło.
Kredka z Yves Rocher ma woskową, tępą konsystencje i ciężko się ją nakłada. Używamy jej jako baza, która ma za zadanie zmatowić pomadkę kremową. Muszę przyznać, że podchodziłam do tego produktu sceptycznie, ale się nie rozczarowałam. Dobrze spełnia swoje zadanie, pomadki są delikatnie zmatowione. Używałam pomadek z Bell Hypoallergenic, Rimmel, Eveline i Maybelline, na wszystkie działa dobrze, jednak najmniej chciała współpracować z Eveline. Oczywiście efekt nie jest tak trwały, jak w przypadku typowej matowej pomadki i jeśli uważamy z jedzeniem, to wygląda bardzo ładnie i efekt się utrzymuje ok. 4h. Jedynym minusem jest to, że kredka jest strugana. Obecnie jest na promocji i kosztuje 20,50zł. Gdyby jednak nie była dodawana jako jeden z prezentów do zamówienia w tamtym miesiącu, chyba bym nawet nie wiedziała, że YR ma taką w ofercie. Jeśli lubicie matowo-kremowe konsystencje pomadek, to polecam wypróbować.

4 komentarze: