piątek, 23 września 2016

Jak żałować wydanych 8zł?

Hej:) Dzisiaj o plastrach na zaskórniki, kupionych w Biedronce. Uwielbiam kosmetyczne nowości z Biedronki, bo często możemy znaleźć prawdziwe perełki za mniej niż 10zł. Tym razem jednak produkt okazał się porażką.
Plastry na noc z Purederm Botanical Choice miały za zadanie skutecznie oczyścić zatkane pory i usunąć zaskórniki. Znalazłam pudełko i ucieszona pognałam do kasy. Stwierdziłam, że od razu je wypróbuje, ale plaster okazał się porażką (mimo zrobionej wcześniej konkretnej parówki). Do tego czasu, wypróbowałam je już 4 razy (w opakowaniu jest 6 plasterków, z czego jeden zażyczył sobie mój chłopak - serio, sama w to nie wierzyłam:). Za każdym razem było rozczarowanie, bo plaster nie poradził sobie nawet z drobnymi włoskami, a co dopiero z oczyszczeniem porów. Za 8zł możemy kupić o wiele skuteczniejszy produkt, już nie wspominając o świetnym domowym sposobie.
Dajcie znać, czy u was się sprawdziły. Na pewno można je jeszcze znaleźć, tylko trzeba dobrze szukać:) Moim zdaniem nie są warte polecenia.

2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że już nie raz miałam ochotę na tego typu plasterki, ale obawiałam się właśnie rozczarowania, ze nie zadziałają..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze żadnych plastrów nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń