sobota, 23 lipca 2016

Podkład Bell

Zmiana podkładu to zmiana, która wpływa na całe kosmetyczne życie. Wcale nie żartuje! Tyle pytań, tyle obietnic od producenta, tyle wątpliwości, poranny stres i wieczorna ocena. Dzisiaj przyjrzymy się fluidowi rozświetlającemu marki Bell Hypoallergenic.
Używałam podkładu ok. 3 miesiące i muszę przyznać, ze spisuje się bardzo dobrze. Kilka informacji wstępnych - mam cerę tłustą, ale odwodnioną i w podkładzie szukam wyrównania kolorytu (jaśniejsze policzki, blizny), zakrycia wyprysków (nie mam problemów z trądzikiem, ale wypryski się pojawiają) i efektu rozświetlonej cery (nie lubię efektu podkładów typowo matujących, używam pudru Wibo Fixing Powder).
Kolor: jest to numer 01 Light Beige (w sumie jest ich 4, czyli mamy bardzo ograniczony wybór) z żółtym pigmentem. Dość widocznie się utlenia, mniej więcej o jeden odcień.

Konsystencja: płynny, ale nie zbyt wodnisty. W pojemniczku z pompką, którego wadą jest nie trzymająca się przezroczysta zakrętka.

Trwałość: nie ściera się i na twarzy zastyga. Utrzymuje się ok. 6h. Nakładałam na bazę, używając Nivea Sensitive Łagodzący balsam po goleniu, później Rimmel Lasting Finish Primer.

Efekt: krycie ma średnie, dobrze wyrównuje koloryt. Nie tworzy efektu maski na twarzy. Efektu rozświetlonej twarzy nie zauważyłam, ale wygląda bardzo naturalnie. Nie wysusza i nie podkreśla suchych skórek. Nie zauważyłam zapychania porów czy pojawienia się nowych wyprysków.

Nakładałam go pędzlem typu flat top z Hakuro nr H50S.

Dostępny w Rossmannie i Hebe. Kosztuje ok. 20zł (często jest na promocji, kupiłam go za ok. 12zł w Hebe).

Opis producenta:
HYPOAllergenic Lightening Make-Up, Hypoalergiczny fluid rozświetlający.
Wyrównuje koloryt, optycznie wygładza i rozświetla skórę. Zawiera ekstrakt z pestek dyni i wodę morską, które wykazują działanie łagodzące. Formuła wzbogacona o pigmenty perłowe rozświetla cerę. Tuszuje niedoskonałości i oznaki zmęczenia oraz łatwo się rozprowadza. Nadaje zdrowy i świeży wygląd.

Podsumowując, warto go wypróbować, ale minusem jest ograniczona gama kolorów.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz